Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ с реле за аварийни.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
    Въпроса е друг BO,че 95% от моргаджийте купуват кошницата за 7-800 евро и надхвърлят сумата многократно,до като достигне 4000лв и нагоре за да е на далавера, щото видиш ли била 166-ца.То не само с нея е така ама айде...
    Ами сега е времето тогава да направиш една морга, да купуваш коли за по 7-800 Евро, да ги разглобиш на части и да продаваш една кола 1-2 години и в крайна сметка да изкараш 900 Евро. Гарантирам ти, че ще имаш клиенти в наше лице.
    Елементарно е, хем ще станеш и супер богат, хем ще правиш и нас щастливи.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #17
      Ееее хайде се на ебавки го обърна
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #18
        Не мога да разбера колеги от кое точно се оплаквате?...
        Който може да си намери по-евтини части да не ходи по моргите.
        Който може да си прави диагностика и ремап сам да не ходи в сервиз.
        Толкова е просто. Пък и не вярвам някой да ви е завлякъл насила в сервиз или автоморга.
        Не се заяждам, не ме разбирайте погрешно.
        То и Ауди А6 няма кой знае каква цена на пазара, ама я питайте за части...
        В този клас и поколение автомобили цените са такива и ги определя пазара.
        Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
        Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

        Comment


        • #19
          Кой се оплаква??Човека се нервира и аз се нервирам заедно с него
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #20
            Ok.
            Успех с откриването на проблема на него.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #21
              е това е защита

              Да така е не е въпроса за заяждане за пари или да минем тънко който се ориентирал в тоя клас да се оправя, имат някой хора право, но далеч не означава да сме балъци. И когато някой знае нещо дори и най най дребното кое къде седи или къде може да се вземе на поне 100% надценка, а не 300% помага. Ясно е че може да си вземеш кошница и като спре да я оставиш там. Защото ако слушаш някой хора те обясняват как не става. Както и да е, релето ми е още не го разбирам не съм си и свалил ИЦС, но като съм на работа ще го започна, т.е. понеделник. Има ли някой обяснение кога се светкат плафоните понякога когато я отключа не светка нищо докато не отворя вратата това е ако е седяла дълго време, а ако не е седяла дълго време светкат. Когато я загася пак не светят докато не отворя врата, това дефект ли или ефект. Другото питане ми е, когато ускорявам след 2 ра колата се клати до 2000 оборота когато подмине 60 км/ч спира, клатенето е като от крива гума и достига до почти откъсната гума. Както казах не се свидя за пари, ходих при един от форумните специалисти да кажем доста добрите, каза не е демферен маховик, а дюза. Когато сменяхме турбината една от дюзите беше в нафта очевидно там е проблема. Е въпроса ми е чак толкова ли е възможно да клати цялата кола тази дюза а когато дам до долу газ да излита и да не прекъсва. Аз мисля че е възможно да ми разбита толкова предницата че да прави резонанс отред до 60 км/ч, това е другото което наследих окачване мечта, няма здраво, но ще я оправяме леко по леко, е очаквам, да споделите мнения. А за кошниците се разбрахме, и да кажа аз си имам и такава седи ми пред офиса, и за съжаление съм по сигурен в момента в нея от колккото в тази, а не искам искам читава кола.

              Comment


              • #22
                За осветлението-когато я заключа при светещи светлини-при отключване светват без да отварям врата,когато я заключа при изгаснали светлини (около 12 секунди светят)осветлението се задейства след отваряне на врата.Понеже няма копчета на вратите знаете ли как се задейства осветлението при отваряне.Това за клатенето е интересно трябва да помисля.
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:22.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Колега осветлението светва за кратък период при отключване след което изгасва.Същото е и при заключване. Няма значение кога е загасена и как е оставена плафоните светват при отключване или заключване и с реостат намалят и изгасват. При отваряне на врата отново светват (ако преди това са изгаснали), ако в периода на светене след отключване се отвори врата продължават да светят до затваряне на вратата. Не съм засичал време за изгасване след затваряне но може би колегата Lordliness е прав за секундите.
                  sigpic
                  Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                  АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                  АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                  Comment


                  • #24
                    За осветлението ми е направило впечателние следното.Отключвам колата ,плафоните светват.Отварям вратата,държа я отворена,докато плафона изгасне,затварям и заключвам.Отключвам,плафона не светва;отварям вратата плафона светва,затварям ,заключвам,гасне.После при отключване си светва.Същото е с багажника.
                    Явно има някакво зависимост ,която се определя от това дали плафона е изгасен при заключванее.Може и да бъркам,но ми се струва логично.
                    Алфа...всичко друго е компромис!
                    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                      За осветлението ми е направило впечателние следното.Отключвам колата ,плафоните светват.Отварям вратата,държа я отворена,докато плафона изгасне,затварям и заключвам.Отключвам,плафона не светва;отварям вратата плафона светва,затварям ,заключвам,гасне.После при отключване си светва.Същото е с багажника.
                      Явно има някакво зависимост ,която се определя от това дали плафона е изгасен при заключванее.Може и да бъркам,но ми се струва логично.
                      Пробва ли преди да отключиш повторно да изчакаш малко с оглед на това че когато на отворено плафоните загаснат това е защита
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        въпрос

                        Пак да се върнем на релето или нещо специално, въпроса ми е следния пробвах ключа на аварийките имаше изгорял лак на една писта, но видно работеща (не не съм я проверил с мултицет но не е прекъсната). Имам следният напредък карайки с натиснато копче за аварийки, понякога при неравност примигват за 5 сек. и спират, може би някуде няма контакт не е при зеленото реле явно, липсва маса може би, някакви предложения пак .

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от chiko111 Покажи съобщение
                          ...НО голямото НО аварийни няма отново кое ми е изгоряло и къде може да е ,кабел ли да гледам, другата зелена кутия да гледам...
                          Много вероятно е да е клюкарката, както ти казаха колегите - трябва да пробваш с една работеща и ще разбереш. Клюкарката понякога може да се ремонтира, не бързай да търсиш друга.

                          Първоначално публикувано от chiko111 Покажи съобщение
                          ...подгряването разбрах ту изгараяли реотани ту нещо друго светят копчета греене няма релета бол отзад бушони здрави...
                          Не съм чувал на някого да му изгорят реотаните, а за бушоните все си мисля, че ако има изгорял, копчето също няма да свети. Подгряването просто работи много бавно, затова го включи и засичай поне 5 мин. по часовник.
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                          Блог за работа и кариера

                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            re

                            Виж над теб какво съм писал, клюкарката от удар или друсане няма какво да замасява в нея според скромните ми разбирания от ел. като я отворих.

                            Comment


                            • #29
                              Колеги аварийните ми работят когато им е кеф от време на време Къде да поровя за проблем лоши връзки копче клюкарка реле
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                                Колеги аварийните ми работят когато им е кеф от време на време Къде да поровя за проблем лоши връзки копче клюкарка реле
                                Релето за мигачите и за аварийните е едно и също и се намира в таблото с предпазителите под волана точно посредата над предпазителите.

                                В момент в който не работят аварийните, трябва да установиш дали на неговия пин 3 има напрежение 0 волта.

                                Ако няма, търси проблема в бутона за аварийните или в буксата му.

                                Ако има, търси проблема в самото реле.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X